Nejčastější otázky
Přijímáte nové klienty?
Ano, momentálně přijímám nové klienty.
Jak se mohu objednat?
Přímo zde na webu je Vám k dispozici přehledný rezervační systém. V něm vidíte veškeré dostupné termíny a pohodlně si vyberete ten svůj. Pokud Vám tento způsob nevyhovuje, můžete mě samozřejmě kontaktovat telefonicky, e-mailem či ve formuláře zde na webu.
Jak spolupráce probíhá?
Rezervujete si vybraný termín. Následně budete přesměrováni k platbě. Po uhrazení je termín konzultace potvrzen. 48 hodin před naším plánovaným setkáním Vám termín připomenu potvrzujícím e-mailem. Následně se potkáme osobně v Novém Jičíně či na on-line platformě.
Jak mohu konzultaci uhradit?
Konzultaci je možné uhradit platební kartou přímo v rezervačním systému nebo bankovním příkazem. Sezení musí být uhrazeno do 24 hodin od rezervace, v opačném případě se rezervace automaticky stornuje.
Co když nemohu přijít?
Nic se neděje. Konzultaci je možné přesunout či zrušit nejpozději 48 hodin předem. Později platba propadá. Samozřejmě se lze také sejít on-line namísto osobně.
Spolupracujete se zdravotními pojišťovnami?
Nespolupracuji. Nevzniká tak žádný záznam ve zdravotní dokumentaci, díky čemuž je možné zachovávat naprostou diskrétnost.
Jak probíhá spolupráce z organizacemi?
Pokud máte zájem o spolupráci s Vaší organizací (např. školou, firmou atd.), kontaktujte mě prosím s Vaší poptávkou prostřednictvím e-mailu či kontaktního formuláře zde na webu. V nejkratší možné době se Vám ozvu a domluvíme se na podrobnostech.